Go Back   AstinaGT Forums > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.06 seconds.
Search: Posts Made By: Rix
Forum: For Sale/Wanted 27-08-2012, 06:10 PM
Replies: 1
Views: 1,773
Posted By Rix
Need a quick sale offers highly considered

Need a quick sale offers highly considered
Forum: For Sale/Wanted 27-08-2012, 03:54 PM
Replies: 1
Views: 1,773
Posted By Rix
FS: [QLD] - Mazda 323 BA Series 3 4 CYL Auto

Carsales link
http://www.carsales.com.au/all-cars/private/details.aspx?R=13252938

...
Forum: Queensland 09-08-2012, 02:58 PM
Replies: 1,312
Views: 175,503
Posted By Rix
Spotted a BJ today driving into Ted's Camera shop...

Spotted a BJ today driving into Ted's Camera shop at Maroochydore
http://media.apnonline.com.au/img/media/images/2012/08/09/scn090812crash_t325.jpg

...
Forum: For Sale/Wanted 30-05-2012, 09:53 PM
Replies: 8
Views: 2,068
Posted By Rix
What are you offering?

What are you offering?
Forum: For Sale/Wanted 30-05-2012, 08:53 PM
Replies: 8
Views: 2,068
Posted By Rix
bump

bump
Forum: For Sale/Wanted 27-05-2012, 12:10 PM
Replies: 8
Views: 2,068
Posted By Rix
Its cracked in half, And stuck together with...

Its cracked in half,

And stuck together with sticky tape
Forum: Interior & Electrics 27-05-2012, 10:40 AM
Replies: 10
Views: 1,861
Posted By Rix
I like the series 2 doors better with the...

I like the series 2 doors better with the compartment,
The problem is where it was mounted there is now a ball on the trim where you use to push the door out and pull it in

Like where the series...
Forum: For Sale/Wanted 27-05-2012, 08:37 AM
Replies: 8
Views: 2,068
Posted By Rix
BUMP I need these gone :)

BUMP I need these gone :)
Forum: Interior & Electrics 27-05-2012, 08:36 AM
Replies: 10
Views: 1,861
Posted By Rix
I understand that Ryan, I think you...

I understand that Ryan,
I think you misunderstood me :)

I have the remote locking kit, the after market one I bought,

Just trying to relocate it after changing from the series 3 door skins to...
Forum: Interior & Electrics 26-05-2012, 09:41 PM
Replies: 10
Views: 1,861
Posted By Rix
Still can't work this out lol its driving me...

Still can't work this out lol its driving me crazy,

Also does any one have ideas how I can program the series 2 lock/unlock button to work with my remote central locking, I was thinking of taking...
Forum: For Sale/Wanted 26-05-2012, 06:30 PM
Replies: 9
Views: 1,754
Posted By Rix
Would the sills fit a ba astina?

Would the sills fit a ba astina?
Forum: Queensland 25-05-2012, 10:06 PM
Replies: 83
Views: 7,090
Posted By Rix
Depending when it is I might come spectate, ...

Depending when it is I might come spectate,
Don't really wanna damage my car considering I just got it all fixed up :)
Forum: For Sale/Wanted 25-05-2012, 09:59 PM
Replies: 8
Views: 2,068
Posted By Rix
Sorry its taken a week to get back, Here are...

Sorry its taken a week to get back,

Here are the pictures
http://i420.photobucket.com/albums/pp290/Rixlive/IMG_08401.jpg?t=1337947123

Please not Drivers door is damage and is no in a sellable...
Forum: Mazda Specific Talk 20-05-2012, 10:45 PM
Replies: 10,821
Views: 912,432
Posted By Rix
I think I've seen that place before haha and I...

I think I've seen that place before haha and I still want that steering wheel!

Do you have a spare drivers side front indicator and parking light cover mine appears to be cracked:(
Forum: For Sale/Wanted 20-05-2012, 10:37 PM
Replies: 11
Views: 1,432
Posted By Rix
:O like nissan patrols? lol but they only come...

:O like nissan patrols? lol but they only come with one lol
Forum: For Sale/Wanted 20-05-2012, 09:49 PM
Replies: 11
Views: 1,432
Posted By Rix
are you talking about clear tail lights...

are you talking about clear tail lights clean_cookie?
Forum: Queensland 20-05-2012, 02:10 PM
Replies: 1,312
Views: 175,503
Posted By Rix
Spotted Clean Cookie yesterday in Regents park...

Spotted Clean Cookie yesterday in Regents park haha :P
Forum: For Sale/Wanted 20-05-2012, 08:36 AM
Replies: 8
Views: 2,068
Posted By Rix
Fs [Qld] Ba Series 3 door interiors 3* black

Do your skins need replacing I have 3 door skins for sale,
They are taking straight out of my ba
Passenger front has 2 small holes but rest are fine
Forum: For Sale/Wanted 20-05-2012, 08:32 AM
Replies: 12
Views: 3,654
Posted By Rix
$100? Will they fit a ba

$100? Will they fit a ba
Forum: For Sale/Wanted 20-05-2012, 08:31 AM
Replies: 26
Views: 6,150
Posted By Rix
If sale for tail lights fall through please let...

If sale for tail lights fall through please let me know
Forum: Interior & Electrics 20-05-2012, 08:27 AM
Replies: 10
Views: 1,861
Posted By Rix
Haha thanks mate, I love the new doors just...

Haha thanks mate,
I love the new doors just gotta work out the central locking then will be sweet lol,
Have worked out though each door can hold 8 cans lol
Forum: Interior & Electrics 19-05-2012, 09:55 PM
Replies: 10
Views: 1,861
Posted By Rix
Relocating Door Accuator tips (NON Standard)

Hi all,
So I got some new door skins from Clean_Cookie, and need to help relocating my after market door accutator,

I need this to power up my central locking system,

Where it was located...
Forum: For Sale/Wanted 19-05-2012, 09:06 PM
Replies: 2
Views: 933
Posted By Rix
If only I had a v6

If only I had a v6
Forum: Your Rides/Project Worklog 19-05-2012, 08:12 AM
Replies: 46
Views: 6,503
Posted By Rix
Yeah pretty much Ryan lol but doesn't it look...

Yeah pretty much Ryan lol but doesn't it look good?
Forum: Your Rides/Project Worklog 18-05-2012, 11:13 PM
Replies: 46
Views: 6,503
Posted By Rix
More recent pics ...

More recent pics
http://i420.photobucket.com/albums/pp290/Rixlive/IMG_0399.jpg
Cleaned after replacing rear door

http://i420.photobucket.com/albums/pp290/Rixlive/IMG_0403.jpg
The Polish...
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT +10. The time now is 08:47 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.
2001- 2010 AstinaGT